Waarom online en offline marketing combineren?
Online of offline campagne? Wat is de beste ondernemingsstrategie? De gouden zet is om online en offline marketing te combineren. Online en offline communicatie versterkt elkaar. Elk bedrijf heeft daarbij zijn eigen ideale combinatie. Het moet bij jou, jouw bedrijfsvoering en klantprofiel passen.
Natuurlijk, apart van elkaar scoren online en offline advertenties al behoorlijk. Wie ze combineert, plukt de vruchten van beide werelden. ‘Crossmediaal’ noemen wij dat. In ons dagelijks leven komen we automatisch in aanraking met beide werelden.
We gaan met de auto naar het werk en horen op de radio een reclamespot. Lezen voor we beginnen nog even snel het laatste nieuws op de app van Omroep Brabant, daarna gaan we aan de slag. In de pauze maken we een praatje met een collega, die vertelt hoe goed hij het afgelopen weekend is geholpen in een winkel. Na de werkdag ploffen we op de bank en zetten we de tv aan.
Je ziet, zowel online als offline ontdekken mensen jouw verhaal.